به وب سایت درمانگاه دندانپزشکی آپادانا خوش آمدید

انواع راه های ارتباطی برای مشاوره با ما

جهت رفاه حال آن عزیزانی که امکان حضور در درمانگاه را جهت مشاوره و ویزیت ندارند، با کمک فناوری راههای ارتباطی زیر را در اختیار شما قرار داده ایم تا حتی در دورترین نقطه هم که باشید براحتی بتوانید مشکل دندانی خودتان را با ما در میان بگذارید.

۱- از طریق منوی مشاوره آنلاین همین وب سایت فرمی در اختیار شما قرار می گیرد که علاوه بر شرح مشکل شما قادر به بارگذاری عکسهای مشکل دندانی خود نیز هستید که در نزدیکترین زمان توسط دندانپزشک مشاوره درمانگاه دندانپزشکی آپادانا پاسخ شما داده خواهد شد.

۲- درمانگاه دندانپزشکی آپادانا اولین مرکز مشاوره و آموزشی صوتی و تصویری از طریق شبکه تلگرام راه اندازی کرده است. هر گونه سوال و مشکلات دندانپزشکی خود یا کودکانتان را با ما در میان بگذارید تا راهنمایی لازم انجام شود. باید بدانید که پیشگیری ارزانتر و آسانتر از درمان است. همچنین می توانید با ارسال عکس از دندان خود نوبت درمان  گرفته و دیگر نیازی به مراجعه به منظور معاینه اولیه نخواهد بود.

شماره تماس واتساپ و تلگرام : 09114706203


۳- از طریق تماس تلفنی با شماره های 32131572 و 32131570 نیز می توانید در موارد خیلی ضروری در ساعت کاری، راهنمایی های لازم را بگیرید.
1
در درمانگاه

حضوری

با حضور در درمانگاه می توانید رایگان ویزیت و مشاوره شوید
2
از طریق وب سایت

اینترنتی

از طریق فرم مشاوره موجود در منوی مشاوره آنلاین وب سایت آپادانا
3
از طریق واتساپ و تلگرام

شبکه اجتماعی

از طریق شماره تلفن واتساپ و تلگرامی ما می توانید مشاوره شوید
4
از طریق تلفن

صوتی

از طریق شماره تلفن های اختصاص داده شده به اینکار
شماره تماس ضروری